fredag 13 november 2009

Wilma är fet jo tack jag vet;)


Tjoo, pappa hade glömt att köpa choklad så nu är jag ledsen och han bah: men wilma vi kan åka till donken och wilma bah: JAAAAAA! ja jag är fet men det får du stå ut med haha. Så nu väntar jag på att dom ska komma hem så jag kan fetta mig. Aja nog pratat om fett haha, idag var det då skola inte min favorit sak men jag kan stå ut lite till, hade musik test i dag så jag julia och ida spela gitarr och sjöng. Det gick rätt bra tyckte jag iaf:) Sen efter skolan gick jag med Adam och Ida haha jävlar vilket damp vi hade jag och ida värsta börja kaxa mot Adam och han trodde vi var värsta seriösa haha. Har tittat på 4 avsnitt från min LOST box men det får la räcka just nu haha ni får ha det bra och just det handbolls match i morgon taggatagga nu tjejer haha. puss&kram






1 kommentar:

  1. haha fyfan han tog det inte lite serriöst ha?
    hahahahahahahha han börja slås och massa hahahah damp?=)

    SvaraRadera