söndag 15 november 2009

God morgon?

Tjenna, jag ville bara tack för en sjukt bra
lördag igår med tjejerna. Vi hade super kul
tyckte jag iaf, första var jag med ida senare
kom julia och vi mötte maja, amanda och jennifer.
Sen så åkte vi till donken typ satt där sen så
åkte Amanda och Maja hem för att äta. Så jag ida
jennifer och julia gick hem till jennifer. Där
träffa vi maja och amanda. Sen åkte vi och hyrde
film och godis. Sen åkte vi till maja, jag och
julia är fegisar och ville inte sitta och titta
på skräckfilm typ åt godis haha.

Idag ska jag nog inte göra så mycket på dagen
nu ska jag äta mackor och dricka mjölk framför
tv och titta på LOST. Sen lite senare på kvällen
ska jag till farfar och vi ska titta på en musikal
haha man måste ställa upp för dom gamla. Typ i kväll
åker jag till mamma för pappa åker till tyskland i morgon.
Men ni får ha det lika bra som jag har det.

puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar