söndag 15 november 2009

=D

Namn: wilma reichel
Pojkvän: ingen
Födelsedag: 7 oktober
Hemstad: alingsås
Ögonfärg: blå/grön tror jag;)
Hårfärg: Brunett
Längd: 163,5
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanan: inte äta godis på helgen;)
Stjärntecken: vågen
Sko stl: 38
Är dina föräldrar skilda: ja
Din svaghet: skadar mig lätt haha
Dina rädslor: Mörker, skåp bilar
Mål för den här året: bli bättre i skolan
Mest använda fras på msn: ?
Det första du tänker på när du vaknar: 10 minuter till?:)
FAVORIT:
Person:
Robert Pattinson
Färg: ljus blåå
Mat: vet inte haha
Djur: hund
Glass: ben & jerrys
Godis: choklad
Affär: många
Skådespelare: robert pattinson
Låt: flightless bird, american mouth
Nummer: 11
Tuggummi: Extra
Favoritdag: julafton
Årstid: sommar/vår
Tandkräm: vet inte
Doft: många

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
marinbiolog
Hur vill du dö: drunkna eller bara somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig: jag tror jag är rätt olik alla men det är ju inte kul om man är lik någon haha:)
Vem är högljuddast: haha många
Vem får dig mest att skratta: mig själv jag skrattar alltid åt min humor haha
Vem har du känt längst: olivia
Vem är blygast: anna r tror jag
När grät du mest: vet inte
Vad är den bästa känslan i världen: att vara kär
Värsta känslan: alla skiter i en typ
Vart vill du bo i framtiden: Australien
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: mitt utseende
Hur länge tror du att du kommer leva: typ 75-80 kanske?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: på sett & vis
Pussat motsatta kön: HAHA ja
Skolkat: någon gång
Tänkt på självmord:
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan:
Velat bli modell:
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha, ja
Sätt en död människa:
Druckit alkohol: aa
Använt droger: Aldrig
Varit på scen: Ja
Snattat:
Retats: ja

DU:
Svär:
det kan hända
Sjunger bra: haha nä
Duschar dagligen: ja
Vill gå på högskola/universitet: ja
Vill gifta dig: ja
Tror på dig själv: oftast
Kommer överänns med dina föräldrar: ibland
Går till kyrkan:
Sover med gosedjur: ibland
Dansar i regn: det kan ha hänt
Sjunger i duschen:
ja haha

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: donken
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: blåbär
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: kinamat
Kakor/paj: paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:

Skriva med båda händerna: kan kan jag men vänstra ser man typ inte vad det står;)
Vissla: ibland haha
Blåsa en bubbla: japp
Rulla din tunga i en cirkel: ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan:
Dansa: kan la alla haha

Vem var den senaste pesonen du nuddade:
pappa:d
Jag pratade i telefonen med: pappa
Jag kramade: pappa
Jag skällde på: pappa
Jag sportade med: handbolls laget

SENAST DU:
Skrattade:
i går
Grät: idag när jag titta på LOST haha jag gråter lätt på filmer typ haha
Tuggade tuggummi: förr går
Drog ett skämt: i går

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
massa hus tak
Lyssnar du på musik nu:
Vad har du på dig: trosor och morgonrock

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
ja
Mirakel: Ja
Magi: ja
Kärlek vid första ögonkastet: ja ibland
Gud: Nja vet inte
Spöken: ja
Tomten: ja fast nu är han död

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
typ Hawaii/Thailand
Hur många plattor äger du: typ 25
Hur många kuddar sover du med: 4
Dricker du mjölk: ja
Personer du hatar: falska, tråkiga
Tror du gud är en tjej:
Var tror du vi hamnar när vi dör: typ asså vi kommer till en bra plats typ nagijala
Hur många signaler innan du svarar: beror på vad jag gör
Vad borde man uppfinna: inget
Är du ett hälsofreak:
Vad är det värsta vädret: slask

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar